MR. KAYASHIMA

Sunday 10 June 2012

Roti Shushi

SALAM!!!
Alhamdulliah, hari ni 11 Jun 2012 aku telah menjawab paper last tuk sem ini! Sem ini je, sem depan ade lagi, jangan risau..huhu.. Tapi aku tak tahulah macamane result nanti??
Biarkan ia menjadi persoalan..

Topik entri kali ini, ROTI SHUSHI!!

Hahaha..
Aku pon xtahulah ape name sebenar roti ni, tapi aku panggil die roti shushi jelah.
Roti berintikan tuna, yang oren tu floss ayam dan yang hitam tu adalah rumpai laut..
Roti ni sedap, bagi akulah. Ade orang cakap roti ni pelik.. Well, pelik is my style..haha.. Tapi ade je orang yang suka roti ini sebab time aku nak beli je memalam, dah abes...wuwuwuwu..

Roti shushi~

Roti ni kalau kat Perlis boleh didapati kat WARUNG KEK GARDEN, Kangar. Ade lagi satu species roti macam ni jugak, tapi floss die warna putih dan disalut dengan telur. Yang tu pernah gak beli, sedap jugak, tapi aku lagi suke dengan roti shushi ni..hehe...


Roti shushi yang enak~

Kat mane lagi ade roti ni ekk?? Melaka ade x? Hehe..

Daa~ Saje nak cite pasal keunikkan roti ni.

(p/s: hanya orang yang unik menghargai benda unik..haha. kata2 ni hanya ditujukan pada budak xde taste)


2 comments: