MR. KAYASHIMA

Monday 17 September 2012

Hujung minggu yang penuh dengan aktiviti tak berfaedah~

Salam all~

Dah seminggu kelas bermula. Mini project, assignment pon dah ade..huhuhu.. Awal kan? Al-maklumlah, dah tahun akhir, camnilah rupenye ek..?

Hujung minggu ni aku bukan sengaja mem-buzy-kan diri, tapi ade saje pelan2 last minute yang terancang..

Pukul12 tghari, Jumaat 14hb Sept 2012, aku dengan exitednye join kawan2 aku ke Bukit Merah, Perak. Tujuan utama ialah main air la. Tujuan lain ialah jalan2 cuci mate..hehe..

Sabtu, 14hb sept 2012 lebih kurang pukul 10.30 pagi, masuk kat taman tema air. Mandi punye mandi, tetibe terpisah dari kawan2 lain. Dalam fikiran aku, "biarlah, nanti jumpelah diorang tu". Aku pon sambunglah bermandi mande bersuke ria seorang diri. Main sorg2 xsedar diri dah pukul berape..akhirnye aku pon naik ke darat..hehe.. Rupe2nye kawan2 aku semua dah siap salin baju..tinggal aku je yang baru naik..haha... Lepas tu aku pon pergilah salin baju jugak.. Tengok kat cermin dlm bilik air, pehhh, muke aku da burn gile..wuwuwu...aku dah bertambah2 hitam... Sakit la muke aku time tu...Petang, balik. Malam, tdo xsedarkan diri sebab penat.

Ahad, 16hb Sept 2012. Hari Malaysia. Bagun pagi pukul 9.30 pagi..xsenonoh betul..wuwuwu. Borak ngn kawan, sampai pukul 2 petang (ape nak jadi budak ni..ish3). Lapa, and then g carik makanan. jalan2 kat Kangar, Guardian ngn Watsons. Malam g jalan carik makan lagi. Kedai banyak xbukak sebab cuti hari ahad dan Hari Malaysia.

Isnin, 17hb Sept 2012, cuti. Pukul 10 pagi dah bertolak ke Padang Besar pulak. Adehh, berjalan saje.. Dan sekarang, baru tengah dok diam di atas kerusi meja belajar, tapi online facebook..huhu... Mini project ngn assignment and report LI saye xsiap2 lagi...

Malam ni jom berjage nak? Tapi ade bantal baru yang empuk baru beli kat Padang Besar tadi, nak tido ke xnak??? Persoalan yang susah!

Daa~ Harap hujung minggu kamu menarik dan tertarik~

1 comment: