MR. KAYASHIMA

Monday 22 October 2012

If only the dream is true..

Salam..

Semalam, aku  tido siang. Memang xbaik kot tdo siang..?? Huhu.. Tapi time tdo siang, aku termimpi sesuatu.

Ade satu family ni, salah sorang dari family tersebut telah mengalami sesuatu yang buruk. Aku xtahu macamana ianya terjadi, ape yang telah terjadi. Cume yang aku tahu, family tu telah diberi peluang dengan kembali ke masa lalu dan dapat mengelak kejadian yang sama berulang. Tapi, paada masa yang sama family tersebut telah mengorbankan sesuatu secara x sengaja.

Itu saja yang aku mimpi.

Tapi, boleh ke masa kembali berulang tanpa kite melupakan apa yang telah terjadi? Andai kata kite kembali ke masa lalu dan xdapat mengelak kejadian buruk yang berlaku itu, kite terpaksa menghadapi perkara itu buat kali kedua. Sanggup ke? Mesti tak! Dan sedaya upaya kite akan cube untuk mengubah sejarah......

If....is not a good word. My friends said that I must accept my fate.

It hard for me....

I just want to share my feeling caused by the dream..
Daa~

No comments:

Post a Comment