MR. KAYASHIMA

Monday 5 March 2012

IT IS MY LIFE!!!

Sekarang aku sedang memulakan perubahan baru dalam hidup. Hari ini baru hari kedua..hehe.. So, ape yang aku ubahkan? Perubahan yang aku lakukan adalah dari segi pengambilan nutrisi. Dah lame sebenarnye aku nak berdiet, tapi boleh buat sekejap-sekejap je.. Paling lame pon aku dapat buat adalah selama 3 minggu, iaitu diet protien. Diet ni susah sikit, xoleh makan ape2 langsung benda yang bukan protien, nasik xboleh, roti xboleh, biskut xboleh, mee pon xboleh... Mule2 tu boleh la tahan... lame2 lepas tu, huhuhu...azab... Sume orang makan, aku je xboleh makan... Dahsyat..haha.. Pastu aku stop, aku bantai makan ape sahaja.. Xjadi langsung.. Tapi sekarang aku dah ade coach sebab mengunakan product tu. Dapat motivasi slalu..ade orang amek tahu pasal kite... Die cerita ape yang patut kite lakukan, tapi jangan sampai memaksa diri.
 BUAT SETAKAT YANG MAMPU!


So, second day: 
Breakfast:  Shake Cappuccino + Blended Soy and Whey Protien Powder + 3 spoon of original nestum
Lunch:       Nasi + Sambal tempe + Sayur Bayam ( sedappp..haha)
Evening:    Buah mangga
Dinner:      Shake Cappuccino + Blended Soy and Whey Protien Powder + 1.5 spoon of original nestum


So, I'M GOING TO CHALLENGE MY SELF. Hehehe...kte tgk jelah...


Wish me luck! I need support, and don't judge me! 






-GiRA-

1 comment:

  1. produk ape ni meh larrrrr sembang sket..... nak tau juge.!

    ReplyDelete