MR. KAYASHIMA

Wednesday 14 March 2012

My rumate da blik ^^

Dah berape ari dah rumate aku balik gumah di Kelantan, akhirnye die balik gak Wang Ulu..huhu.. Time aku tengah tido tadi die sampai..hehe Bukannye ape. Kdg2, aku ni takut gak tido sesorg. Asal dok sorg je, ade jelah nak terjaga malam. Klu x, xde maknenye aku nak terjage..letak bom sebelah pon xterjage kot..(cite gebang). Tu sebablah aku xbleh tgk cite antu. Sebabnye time2 mcm nilah yang aku nak teringat antu tu..lebih2 lagi hantu Malaysia ke, Singapore ke, Indonesia ke.. Cite2 antu yang orang Asia buat aku xboleh tgk sgt..klu tgk tutup mate la (tgk ke??). Sebabnye..cite2 antu yang orang Asia buat ni boleh kemungkinan die nak datang Malaysia sgt besar.. Xpasal je... Klu antu omputih aku boleh la tgk..kdg2 rase lawak je..hahaha.. Kalau aku tgk cite antu Asia ni, pastu aku tejaga malam..nak tdo blik takut gak..nak turun katil g bilik sebelah pon takut gak..huhu... Camne2? So aku pejam je mate, sampailah aku tertido balik. Touching la dok sesorang..huhuhu..


Cakap pasal antu ni, ade la sesetengah orang yang penah bagi aku link gamba antu. Memang sumpah, sape yg bagi tu kene carutan yang agak panjang lebar.. Klu x caye, tanye la BUDAK NI. Kawan2 aku sume dah tau aku cmne..dorg xkan cite antu depan aku..klu nak cite antara mereka, dorg akan suruh aku blah dulu..hahaha.. Tapi, kadang2 aku nak gak tau ape terjadi, so aku tnye la.. Tp, cite tu akan ditapis sikit oleh ex-rumate aku, Cik Wan S. Nad. Well, asalkan aku tau cite tu..hehehe... Kenapa sem ni aku asyik rase cam cuti je ek.. Ari Selasa cuti, Khamis cuti? Padahal ade je kelas petang, Selasa 5-6 PM, Khamis klu xde lab, kul 4-6 PM je kls. Mau xnye aku rase cam cuti. So, ari seterusnye aku ingat da ari Isnin balik..haha.. Lupe daratan betul aku ni.. 

No comments:

Post a Comment