MR. KAYASHIMA

Wednesday 21 March 2012

Improvement!!!

Well, ari tu kan aku ade buat entry pasal kehidupan aku kan? Yang ni lah.. IT IS MY LIFE!!! Pasal aku nak wat perubahan pada diri sendiri.. Nampak gaye..macam tengah berlaku je..hehe.. Hari ni hari ke 18.. Aku dah beyaya sebanyak 5.7%.. Banyak x? Sikit aje kan? Tapi perubahan yang sedikit ni yang watkan aku rase gembira.. Watkan aku xnak putus asa.. Well, aku akan maintainkan aku punye pemakanan ni.. Tapi, aku xberani lagi nak bagitau ape yang aku guna ni. Kalau yang tahu tu..tahulah..hehe..


So, 18th day: 
Breakfast:      Shake Chocolate + Blended Soy and Whey Protien Powder + oat

11.00am:        roti canai kosong tanpa kuah satu..hehe
Lunch:              Nasi + Hati ayam + Ulam raja
Evening:          Kenyang lagi..tadi mkn lunch lambat skit..hehe..xsengaje..
Dinner:             Belum malam lagi.. Selalunye Shake Chocolate + oat la..hehe, eh lupe pulak..
                             Dah ade shake strawbery ni.. Mlm ni Shake strawbery lah..hehe



Tapi, ape yang buat aku sedih ni, kawan2 la.. Memang ade kawan2 aku yang sokong, tu ok..wat aku malu je..hehe.. Semangat diorang sokong aku ade yang 80 %, ade yang 90%..hehe. Nasib la aku ade coach... Coach aku sokong 100% la..kan? Yang sedihnye..ade kawan2 aku yang agak prejudis terhadap ape yang aku buat.. Kalau xpercaye, xpe..tapi jangan judge aku sudah.. Aku xperlu perkara2 negatif ni..yang mematahkan semangat. Ape hak ko nak menegatifkan ape yang orang buat? Mematahkan semangat dan usaha orang? Ok, xpe2!  Biarlah aku sorang2, pandanglah remeh temeh terhadap aku! Aku bukan nak kate2 yang positif, cume, jangan pandang aku macam tu. At least aku mencari penyelesaian terhadap masalah aku tanpa menyusahkan orang lain. Betul kan? Aku harap sangat, jangan pandang aku macam tu... Terima kasih kalau xde sape pon yang pandang cara penyelesaian aku ni remeh temeh. Terima kasih daun keladi..hehe.
Sori lah kalau kata2 aku tu menyakitkan ati, aku xbermaksud..aku cume menyatakan ape yang aku rase.. Kalau aku salah..sorry banyak2.


So, untuk yang menyokong aku ni. TERIMA KASIH! Itu sahajalah yang mampu aku ucapkan..  (T_T) Tacing..hehe.. 


Daa ~_~
-GiRA-

1 comment:

  1. waaaa uni pon nk diet jugak!! >_<

    ermm wt ms ni yg uni bjya amlkn,,mkn buah b4 mkn bnda lain..

    nk brubah sikit2,,xmo brubah drastik..hik3~~

    gudluck aw~ ;D

    ReplyDelete