MR. KAYASHIMA

Thursday 12 January 2012

Friend, I know how U feel!


Friend, I do understand how u feel...it's just..sometimes I forgot!
Aku tau, ko tak bebas skg! Ko mungkin rase cm tak de org memahami ko..tapi sebenarnye ak memahami ko sebab aku pon pernah melalui perkara yang sama.
Ko tak dapat bergerak seperti yang ko nak..ko tak dpt tido seperti orang lain..ko tak dapat makan ape yang ko suke..
Segala perbuatan ko terbatas. Sorry sebab slalu gelakkan ko..tapi sebenarnye aku just nak wat lawak bodo je..hahaha..jadi x?
Bukan aku xmemahami ko, dan mungkin akulah satu2nya org yang memahami ko!
So, be strong! I will support U till U r okay!


Nak tau sebab aku nak jadi pirate? Walaupun pirate tu suke bunuh-membunuh, merompak dan sebagainye perkara jahat yang die buat?
Tapi ade satu bende yang baiknye tentang pirate (dari cite One Piece ngn Pirates of Caribean yg aku tgk..hahaha) iaitu friendship!
Wakaka..pelik x aku cakap cmni..hehe... Jom jadi pirate..nak..hahaha... 

LET US CROSS THE OPEN SEA! 

Jom3! hahaha I'm THE Roronoa Zoro's Mistress..wakaka..

Ko aku lantik sebagai Chopper, menatang comel yang kecik tu..hahaha..setuju x? Hehe..

No comments:

Post a Comment