MR. KAYASHIMA

Tuesday 10 January 2012

Huh! Marahnya!

Haish.. Marahnya aku ni! Ni disebabkan oleh exam tadi. Apalah yang aku jawab tadi..hampes.. Aku marah bukannye sebab ak xboleh jawab..err..memang aku xleh jawab.. Tapi aku marah sebab soalan tu yang macam ___! Bukannye aku xbace.. Klu aku xbace, xstudy..xde maknelah aku nak marah, geram! Klu aku xstudy tu, terang2lah aku tau tu salah aku..wakaka~ Tapi masalahnye, belajar dalam kelas pon x! Lagi mau kluar soalan macam tu...mau aku nangis dalam dewan tadi..hahaha.. Ngeri aku nak amek subjek tu lagi..xmo! Luluskanlah aku! Doakan aku bebanyak ye..hahahaha~ Tapi, mungkin gak sebab hari sebelumnya, aku ade 2 paper? Tapi klu kate2 orang yang kuat study, dorg akan salahkan aku sebab x study awal2..hahaha.. Tapi, kawan2 aku pon marah sebab soalan cmtu kuar..wakakaka~ Errr...pape pon..paper tu da lepas! Mari kte fokus kat paper lain pulak...  

No comments:

Post a Comment