MR. KAYASHIMA

Monday 14 May 2012

Hafiz & Ayu -Di Gumah Pengantin Lelaki-

Salam~ 
Ni aku nak ceritakan pasal majlis abang aku yang di buat kat gumah kitorang pulak. Ter 'update' lambat la pulak..hehe..

Kalau nak tahu, time malam henpon aku kene curik tulah time aku nak balik sebab nilah. Cerita henpon aku hilang sila KLIK kat sini. Henpon tu pon abang aku si pengantin nilah yang bagi. 
Die cakap kat aku, "Bodo ko ni,  henpon letak merate!" (T_T) ... Tacing..huhu.. 
So, dah kene marah dah, henpon baru xde????? (Kalau mintak camtu depan die mau kene tempeleng sebijik dua..haha) -Sila abaikan kata-kata xbermoral disini-

Majlis ni berlangsung pada 6 May 2012, selepas sebulan abang aku menikahi Kak Ayu. 
Majlis ni lambat sebulan sebab abang aku kene g Sabah pasal keje die. Ni adelah gambar-gambar mereka semasa hari berlangsung. Tema warna kat sini adalah oren, kuning dan putih. Hohoho~

Sorry!!!Sorry!!!
Ni Kak Ayu tengah tunggu Abang aku sampai. (Padahal dekat je pon..hahaha)

Sorry!!!Sorry!!!
Ini diorang jumpe di pertengahan jalan.. Dorang pon mulahlah berjalan sesame.

Sorry!!!
Jejalan sesame sampailah masuk rumah.. Xde silat2 bagai sebab nak simple je... Lagipon pagi tu hujan..tanah basah kot...huhu... (kesian kat aku kene tanah lembik T_T)

Sorry!!
Sambil dorang bejalan masuk gumah tu, adik-adik nilah yang meng'kompang'kan mereka, mengiringi mereka samapilah dah masuk gumah..hahaha... (Apelah ayat aku ni..?)

Sorry!!!
Yang tunjuk2 tu Mak Andam kampung aku~

Sorry!!!
Yang ni kek penganti~



Sorry!!!
Pengantin xkan lepas dengan acara potong kek ni. Nanti aku kawin aku nak buat potong kereta ke, potong jalan ke..huahuahua...

Sorry!!!
Ni nak suap2 la pulak...ahahaha..

Sorry!!!
Sedapnye kek itu sehingga pengantin menjilat jari~ Wakaka~

So, itu sahajalah yang aku nak ceritakan. Nanti korang kawin korang nak buat tema warna ape? Lagi2 kawan-kawan aku yang pergi dengar talk pasal Let's Get Married ari tu mase Hari Siswi kat U aku tu kan..hahaha ~_~
Daa~





2 comments: